Thursday, January 6, 2011

"Lunch Hour"

aku kembali hehe.."lunch hour" ni aku gunakan sebaiknya utk meng"update" karyaku..haha.. tatkala rakan stafku yang lain tengah menjamu selera, aku pulak dok kat ofis..mls nk kluar cari "port" makan..ade la 2 -3 org staf yg tgh dok baca akhbar.. sbenar nya aku pun x tau apa nk di ceritakan, tapi memandangkan aku beringin benar nk menjadi seorang "blogger", aku tetap juga akan menambah bilangan "post" kat sini..

hari ni meronda ke kelas tusyen untuk memantau sebarang kerosakan peralatan dan kelengkapan yang disediakan. tujuannya untuk memberi keselesaan kepada pelajar mahupun guru yang mengajar.. pengalaman ku hari ni pertama kali masuk bilik mandi jenazah.. agak besar dan sunyi sepi..memangla..haha..aku masuk dalam tu pun di sebabkan aku bersama beberapa staf meyimpan tab mandi jenazah..sekurang2nya ia satu pengalaman berharga bagiku kerana aku baru 4 bulan bekerja di sini..hehe..

sedar tak sedar 4 bulan dah aku menjadi pelatih di sini.. banyak pengalaman yang aku perolehi.. semakin hari semakin seronok bekerja bersama rakan2 staf yang "friendly".. alhamdulillah.. rsanya ckupla smpai di sini..kejap lagi nk sambung keje..nnt ada masa aku "update" lagi..insyaAllah.. jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment